Reis Forum .nl

Cuba Reis Forum .nl

vardero
Door:
schrooten serge
- Gast

Datum:
21-08-2006 13:01:05
beste,

in september gaan we voor 10 dagen nr varadero.
Ben op zoek naar leuke dagtrips in een straal van 50 km rondom varadero.
Verder zou er een mogelijkheid bestaan om met dolfijnen te zwemmen.
Als jullie hieromtrent meer weten laat het me dan weten.
dank bij voorbaat
Door:
katja muermans
- Gast

Datum:
23-08-2006 17:19:43
Hallo Serge,

Wij zijn nu ruim een week terug van Varadero.Een reactie op het zwemmen met dolfijnen.
Wij zijn met de katamaran geweest, waar je midden op zee zo'n 5min met een 15 tal mensen met dolfijnen zwemt, dit kost + 80e. Een beter aanrader is om in het dolfenarium met ze te zwemmen. Hier zijn kleinere groepen mensen en je bent er de hele dag voor eveneens 80e.
Vanuit de hotels in Varadero kun je verschillende dagtrips boeken.
Door:
Eric Dikeb
- Gast

Datum:
27-08-2006 19:52:14
Hoi Serge,

Gezellig. Ik ben ook met mijn vriendin in september in Varadero en wil ook graag met dolfijnen gaan zwemmen. Op deze site tref je meerdere excursies in Varadero. www.casa-cuba.com/excursions-nl.htm. Misschien tot ziens in Varadero.
Door:
Dick
- Gast

Datum:
03-09-2006 22:19:10
Serge,

Ook wij gaan naar Varadero in September. Zijn ons nu nog aan het orienteren wat we allemaal gaan doen....
Door:
Bianca Velazquez
- Gast

Datum:
21-03-2007 21:47:27
alleen mensen die vloeiend Spaans spreken mogen met de dolfijnen zwemmen, anders raken die beesten in de war. Wij kwamen van een koude kermis thuis....
Door:
Michel
- Gast

Datum:
28-01-2008 11:53:18
Hallo allemaal,

Graag zou ik van jullie je belevenissen willen horen, n.a.v. jullie vakantie in spetember, aangezien wij dezelfde periode gaan. Graag wat Tips en evt.hoe was het weer?

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Reis Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed