goedkoop naar cuba |
|
Door: annet - Gast
Datum: 07-07-2006 17:29:45 | | Ik wil eind september hier naar toe. Wie weet waar ik niet zo duur een reis hier naar toe kan boeken |
|
Door: Marcel - Gast
Datum: 23-07-2006 23:42:03 | | Je ging toch naar Isla Margartita....?
Of zit je gewoon je tijd te verdoen? |
|
Door: Wilma - Gast
Datum: 15-07-2007 17:46:40 | | Kijk eens naar de duitse reisorganisaties ;www.ferien.de,www.modern-travel.de, www.last minute.de Wij reizen dit keer naar de dominicaanse republiek en het scheelt ons honderen euro's per persoon. Van wat je hiermee in je zak steek kan je daar weer leuke tripjes maken. Wij vliegen vanaf Dusseldorf, dat is nog aan te rijden. Het scheelde ons 5oo euro pp en het kind ging voor de helft mee. Terwijl dwe daar in Nederland bijna geen korting voor kregen |
|
| |
|
|
Door: artep - Gast
Datum: 17-01-2008 15:24:04 | | we willen graag naar cuba voor een zonvakantie met 7 volwassenen en 2 kleine kindjes.
niet in een hotel maar allemaal samen in een huis.
is er uberhaupt zoiets te vinden?
|
|
Door: herman - Gast
Datum: 03-03-2008 20:57:04 | | ALLEN SAMEN IN EEN HUIS VIND JE ZEER ZEKER NIET WAS AL 39 MAAL IN CUBA OOK ALS GIDS ZOEK DIT DUS NIET |
|
Door: Diamela Koelen. - Gast
Datum: 11-08-2008 22:26:59 | | hallo allemaal,
mijn naam is Diamela, ik kom zelf uit Cuba.
In een huis zal het misschien niet lukken maar in 2 dicht bij zou best kunnen. Omdat jullie met kinderen reizen is het misschien beter om een villa met eigen zwembad te huren, iets buiten Havana maar dan kunnen jullie uitstapjes in Havana doen.
Als jullie meer info wensen te ontvangen hoor ik het graag. Ik aanbied themareizen naar Cuba en kan ze op maat aanbieden incl. vliegticket, visa, etc. U kunt me een mail sturen naar info@cubamores.nl
Met vriendelijke groeten,
Diamela. |
|
Door: cales - Gast
Datum: 26-08-2008 22:04:09 | | Wilma, ben je al terug of moet je nog gaan? Ik vraag dit omdat ik wil weten of het boeken via de duitse organisatie goed is gegaan. En wanneer heb je geboekt?
|
|